Regulamin sklepu AleCuda.pl z dnia 19.10.2017.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie internetowym Ale Cuda, zwanym dalej Sklepem, działającym pod adresem www.alecuda.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2. Właścicielem Sklepu jest Grażyna Kiełkowska-Kmiecik, wykonująca działalność gospodarczą pod nazwą Ale Cuda Grażyna Kiełkowska-Kmiecik, ul. Bonara 4, 39-200 Dębica, NIP 6331355102, Regon 120169795.

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU

1. Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze Sklepu zwanego dalej Klientem a Sklepem.

2. W celu złożenia zamówienia należy się zarejestrować jako Klient umieścić wybrane produkty w koszyku i dalej postępować zgodnie z podaną instrukcją. Złożone zamówienie, dokonanie opłaty i inne działania będą potwierdzane specjalnymi powiadomieniami. W przypadku wszelkich pytań, a także zamówień indywidualnych należy skontaktować się ze Sklepem drogą mailową: kontakt@alecuda.pl.

3. Składając zamówienie Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych.

4. Zamówienia można składać 24h na dobę.

5. Sklep poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sklepu.

6. Czas realizacji zamówienia na produkty z oferty stałej wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Termin realizacji zamówień indywidualnych wynosi do 7 dni roboczych. Jeśli w skutek nieprzewidzianych okoliczności termin realizacji ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

7. Po skompletowaniu zamówienia towar wraz z dowodem zakupu zostaje wysłany do Klienta. Na życzenie może zostać wystawiona faktura (bez podatku VAT). 

8. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przesyłki kontaktując się poprzez mail kontakt@alecuda.pl.

9. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym alecuda.pl są ręcznie robione, oryginalne, fabrycznie nowe.

10. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania różnych akcji promocyjnych na jego stronach, bądź wprowadzania w nich zmian.

11. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży Sklep przeznaczyć może ograniczoną liczbę towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

1. Za zamówione towary oraz przesyłkę Klient może zapłacić dokonując przelewu bankowego na dane: Ale Cuda Grażyna Kiełkowska-Kmiecik, ul. Bonara 4, 39-200 Dębica, nr konta 55 1020 4405 0000 2502 0550 5724 (PKO Bank Polski).

Trwają prace nad udostępnieniem możliwości wpłat za pomocą systemu szybkich wpłat internetowych.

2. Czas oczekiwania na wpłatę wynosi 7 dni od daty zakupu. Nieopłacone zamówienia będą anulowane.

3. Towar jest wysyłany w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania zapłaty na naszym koncie.

4. Jeśli w skutek nieprzewidzianych okoliczności termin wysyłki ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość mailową.

5. Zakupiony towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy InPost oraz Paczki w Ruchu. Klient przed odebraniem przesyłki zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody, który ułatwi dochodzenie ewentualnych roszczeń. Należy skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

6. Przewidywany czas dostawy na terenie Polski od momentu wysłania przesyłki nie powinien przekraczać 2 dni roboczych. Sklep nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie zawinione przez firmy dostarczające przesyłkę.

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Procedura reklamacyjna jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

2. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie. Klient powinien powiadomić Sklep o decyzji odstąpienia od umowy poprzez wysłanie wiadomości na adres kontakt@alecuda.pl. Wraz z odsyłanym produktem należy załączyć pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy.

3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Zwracany towar musi zostać przesłany z nienaruszoną metką, w opakowaniu firmowym – wraz z dowodem zakupu na adres: Ale Cuda Grażyna Kiełkowska-Kmiecik, ul. Bonara 4, 39-200 Dębica.

4. Sklep gwarantuje zwrot równy płatności otrzymanej od Klienta, obejmującej cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane przez Klienta konto w terminie 3 dni od dostarczenia zwrotu towaru.

5. Różnice pomiędzy wizualizacją produktów dostępnych w sklepie alecuda.pl wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta nie mogą być podstawą reklamacji oraz zwrotu zakupionych towarów. Reklamacji nie podlegają produkty spersonalizowane oraz wykonane na indywidualne zamówienie.

6. Klient ma prawo do wymiany towaru na inny. Odesłanie towaru odbywa się na koszt Klienta, Sklep wysyła produkt na wymianę na swój koszt. Produkt odesłany na wymianę musi być zwrócony w opakowaniu firmowym, z metką w stanie niezmienionym, bez widocznych śladów użytkowania.

7. W przypadku chęci reklamacji danego towaru należy skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie wiadomości na adres ikontakt@alecuda.pl. W treści maila należy opisać wadę produktu. Klient przesyła na swój koszt towar wraz z dowodem zakupu.

8. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, a gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki na wskazane przez Klienta konto bankowe. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji.  

9. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.

10. Sklep nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zdjęcia i opisy produktów stanowią własność Sklepu i są chronione prawami autorskimi. Zakazuje się kopiowania, rozpowszechniania i komercyjnego wykorzystywania informacji zawartych na stronie alecuda.pl  bez zgody właściciela Sklepu.

2. Dane osobowe Klientów wykorzystywane będą przez Sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym alecuda.pl  oraz informowania o promocjach (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883). W żadnym wypadku nie są i nie będą udostępniane osobom trzecim.

3. Wszelkie błędy wynikające z nieprawidłowości funkcjonowania Sklepu, np. w skutek awarii lub aktualizacji danych będą prostowane drogą mailową z Klientem.

4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Sklepu.

5. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach.